Az első negyedévben a Xiaomi vezeti a kínai eladási listákat

Hirdetés

A Xiaomi sikeresen megőrizte első helyét a kínai eladások tekintetében. A cég indiai vezetője, Manu Kumar Jain a saját Twitter csatornáján csiripelte el, hogy az IHS Technology felmérései szerint 14,2 millió okostelefont adott el idén a vállalat Kínában, ami a piac 14 százalékát teszi ki.

A Huawei és az Apple 11-11 százalékkal kerültek dobogós helyre, de a Samsung (10%) és a Vivo (9%) is a közelükben járt. A Xiaomi bizonyára örül az első helynek, de természetesen egy pillanatra sem állnak meg, most például gőzerővel próbálják az indiai piacot meghódítani, ennek egyik fontos lépése a jelenleg India-exkluzív, kedvező árú Mi4 i bemutatása volt.

Azóta történt

Előzmények

  • Friss információk a „Xiaomi Mi5" specifikációjáról

    A feltörekvő kínai gyártó idei csúcsmodellje hardveres téren erőteljes lesz, a MIUI továbbfejlesztett verziójával kifejezetten ütős készülék születhet.

  • Szétkapták a Xiaomi Mi 4i-t

    Az Indiában bejelentett, és egyelőre csak Ázsiában megvásárolható Xiaomi újdonságot a gyártó egyik vezetője kívülről-belülről körbemutatja.

  • Megnyomkodtuk a Xiaomi Mi Note-ot is

    A Xiaomi csúcskategóriás phabletjét a Veletechen sikerült végre kipróbálni, és egy új, felső-középkategóriás THL-t is a kezünkbe vettünk a WayteQ standjánál.

  • Xiaomi Redmi 2 - érdemes várni rá

    A Xiaomi új, középkategóriás okostelefonja nem sikerült rosszul, de az igazán átütő sikerhez a jelenlegi memóriájának kétszeresére lenne szüksége.

Hirdetés