Hirdetés

Akciófigyelő: Középmotoros e-bringával újít az Eleglide

Rögtön kuponkódot is kínálnak, amivel lentebb lehet csavarni az árat.

Az Eleglide egyike azon távol-keleti e-bringás cégeknek, amelyek az utóbbi időben el tudtak mozdulni a nagyon alapszintű kerékpárok felől a kicsit komolyabban vehető megoldások irányába. Nálunk az M2 járt teszten, amit annyira megkedveltünk, hogy azóta is használjuk megelégedéssel, ezért aztán érdeklődve figyeltük, hogy a gyártó merrefelé indul el. Most két, nagyon hasonló biciklit mutattak be, a C1 és a C1 ST technikailag ugyanazt tudja, csak utóbbi kvázi női vázas, ami a nemzetközi szakzsargonban step-thru, míg a középső merevítővel rendelkező modell step-over.


[+]

Mindkét bringának a hivatalos ára 1349 euró (533 ezer forint), ám kapásból van rá bevezetési kedvezmény, hogy 1299 euró legyen, de ebből még 100 eurót le lehet faragni. A gyártó értékesítő partnere a Geekbuying, itt a C1 kedvezményes árához a C1EBIKE kódot, a C1 ST olcsósításához pedig a C1STEBIKE kódot szükséges használni, ha pedig a cég hivatalos weboldaláról rendelnénk akár a C1-et, akár a C1 ST-t, akkor mindkét esetben a NEWEBIKE kód lesz a nyerő, ám ott 50 euró a kedvezmény. Így a legalacsonyabb végösszeg 1199 euró, ami a Geekbuying oldalán jön ki, vagyis 474 ezer forint.


[+]

Ezek nyilván lényeges információk, de ennél persze fontosabb, hogy mit tudnak az újdonságok. A legfontosabb újítás, hogy a kerékpárok középmotort kaptak, ami teljesítményben ugyan valamivel kevesebb, mint korábban, mert itt 432 wattos a maximum a standard 250 watt mellett, de nyomatékban jóval többet kínálnak (70 Nm), mint eddig. A motort az Ananda gyártja, az Eleglide a C60-as változatot használja, a rásegítés mértéke öt fokozatban állítható (vagyis az állítható, hogy milyen sebességig segítsen).


[+]

Mindkét bringa hidraulikus fékeket kapott, szintén az Ananda jóvoltából van fedélzeti kijelző, az akkumulátor pedig a vázba illeszkedik, de kiszedhető. Kapacitása 14,5 Ah-s, a gyártó akár 150 kilométeres rásegítéses hatótávot is elképzelhetőnek tart, ami persze nagyban függ a terepviszonyoktól és a felhasználó tömegétől is, ami maximum 120 kilogramm lehet. Van első-hátsó lámpa, 15 kilogramm teherbírású csomagtartó, állítható ülésmagasság és kormánydőlésszög és első teleszkóp. A maximális sebesség 25 km/h-ban van korlátozva rásegítéses módban, a váltó pedig egy hét sebességes Shimano.

A kerékpár 25,5 kilogrammot nyom a mérlegen, a kerekek 27,5 inchesek, vagyis egy hagyományos méretű bringáról van szó. A gyártó úgy döntött, hogy küld is egy példányt tesztelésre, szóval hamarosan érkeznek majd a gyakorlati tapasztalatok is.

Előzmények

Hirdetés