A Huawei Consumer Business Group (röviden a Huawei) mobildivíziója igen jól teljesített a tavalyi évben, hiszen növekvő bevételekről számoltak be. A vállalat történetében először sikerült bevétel tekintetében túllépni a 10 milliárd dolláros álomhatárt, ráadásul nem is kis mértékben, 12,2 milliárd dollárnál állt meg a mutató.
A mobilrészleg Richard Yu vezérigazgató által közölt jelentése szerint 138 millió készüléket szállítottak le 2014-ben, ami 7,8 százalékos éves növekedést jelent. Ebből 75 millió készülék a Huawei okostelefonjaiból fogyott, ami már 45 százalékos emelkedés az ezt megelőző évhez képest. A siker kulcsa egyébként a közép- és felső kategóriás készülékekben keresendő, az Ascend P7-ből például 4 millió fogyott a 2014 júniusi megjelenés óta. Ugyanígy jól teljesített az Ascend Mate7 is, szeptember óta 2 millió darab talált gazdára. A márkaismeret is pozitív irányba mozdult, már 32 országban van jelen a kínai vállalat, ami 54 százalékkal több a 2013-as évnél. A Huawei ráadásul hálózatépítés terén is jól áll, szóval igen kellemes jövőnek néznek elébe, már ami a következő hónapokat, esetleg éveket illeti.