Arról már lehetett hallani, hogy az Oppo valószínűleg meglehetősen jó eredményekről számol majd be, már ami a 2015-ös eladásokat illeti. Az elemzők pedig most nem/sem tévedtek, hiszen a kínai gyártó 50 millió készüléket értékesített. Az Európában még csak most ismerőssé váló céget 2001-ben alapították, így egyértelműen kijelenthető, hogy elég nagyra nőttek az elmúlt másfél évtized alatt.
Annak ellenére tudták ezt megtenni, hogy igencsak nagy ellenfelekkel kell farkasszemet nézniük a világ legnépesebb országában, a Xiaomi például 70 millió eladott mobilt tudott felmutatni, de a Meizu és a LeTV is 20 illetve 4 milliónál tart, és akkor még nem beszéltünk a Huawei-ről, akik tavaly 100 millió okostelefon szállítottak le. Az Oppónál egyébként az R7-re, az R7s-re, illetve az R7 Plusra lehetnek a legbüszkébbek, ezekből összesen 15 millió fogyott, a legjobban a 2000-3000 jüanos árszegmensben teljesítettek.